czwartek, 31 lipca 2014

Podsumowanie miesiąca. Lipiec.

Choć na tle innych miesięcy lipiec 2014 z 21 opublikowanymi postami nie wygląda imponująco, to mimo wszystko był to najaktywniejszy siódmy miesiąc roku w sześcioletniej historii bloga.

W minionym miesiącu pomalowałem kolejne modele stronników należących do kompanii Krasnoludów z Gór Krańca Świata, zdjęcia możecie zobaczyć TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ

W lipcu na blogu opublikowałem jedną recenzje przybliżając szanownemu państwu-draństwu model Packmaster Skweel Gnawtooth od Games Workshop.

Ponadto, przy udziale użytkowników forum Azylium napisałem zasady dla drużyny Jeźdźców Wilków oraz opublikowałem przygotowane przez Sister of Mercy zasady Latarnika, czyli nowego Najemnego Ostrza, a także przeredagowałem Rozdział XXI: Elementy terenu na polu bitwy i w końcu napisałem nowe modlitwy do gry Warheim FS.

W lipcu na blogu rozpocząłem także nowy cykl fluffowy i opublikowałem cztery wpisy zawierające informacje na temat historii magii w uniwersum Warhammer Fantasy: #1, #2 oraz #3 i #4.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#173, #174, #175 oraz #176) oraz Subiektywne podsumowanie tygodnia (#72, #73, #74 oraz #75) na Wrotach.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz