środa, 21 czerwca 2017

Pomnik Gloria Invicta, część 5. | Gloria Invicta Monument, part 5.

Przykleiłem Pomnik Gloria Invicta do podstawy Mauzoleum Morra, pana umarłych i snów oraz osadziłem drzwi w kamiennych bramach.

Drzwi zrobiłem tak jak wrota do domu bogatego mieszczanina.

Przy użyciu farb akrylowych i chemii modelarskiej pomalowałem ściany i zrobiłem zacieki na kamieniach.
I glued Monument of Gloria Invicta  the base of the Mausoleum Morr, god of death and dreams and set the door on the stone gates. 

I did the door as the door to the house of wealthy burgher.

Using acrylic paints and weathering effects I painted the walls and made stains on the stones.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz