czwartek, 9 listopada 2017

Warsztat: Bukanier, konwersja.
Workshop: Buccaneer, conversion.

Jakiś czas temu Szczery zapytał czy nie mam modeli krasnoludzkich Bukanierów, które mógłby wcielić w szeregi Piechoty Morskiej z Marienburga, którą zamierza dowodzić w czasie rozgrywek w Warheim FS.

Jako, że modele Long Drong Slayer Pirates wcieliłem w szeregi Kultu Pogromców z Karak Kadrin sprawdziłem pudełko z niewykorzystanymi figurkami.

Znalazłem trzech staroedycyjnych Trollobójców, którym w miejsce toporów przykleiłem dłonie z krasnoludzkimi pistoletami.

Efekt tej prostej konwersji bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.

Zresztą zobaczcie sami...
Some time ago Szczery asked if I have any models of dwarf Buccaneer that could fit into the Marienburgers, which he intends to command during the game Warheim FS.

As the original Dwarf models of the Long Drong Slayer Pirates branched into the Slayers from Karak Kadrin, I checked the box with the unused miniatures.

Among the models I found three oldschool Troll Slayers, who in the place of the ax I glued hands with dwarf pistols.

The effect of this simple conversion surprised me very positively.

Anyway, see for yourself...




Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.


 
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz